Do you have questions, doubts?

Look below-we may be able to help you.

If you have not found the answer to your question-write to us: kontakt@militu.pl

Question Czy mogę obejrzeć lub kupić produkty w butiku stacjonarnym?
AnswerAktualnie posiadamy jedynie sklep internetowy, współpracujemy jednak z butikami partnerskimi gdzie znajduje się większość naszej kolekcji. Listę butików znajdziesz tu.

Możesz odwiedzić nas również na targach modowych. Zapraszamy do śledzenia naszych fp na facebooku i Instagramie gdzie znajdziesz wszystkie aktualne informacje o naszej marce i naszych produktach.

Question Co to jest skóra ekologiczna?
AnswerSkóra ekologiczna to tkanina syntetyczna imitująca skórę naturalną. Podczas produkcji tkaniny syntetycznej nie są używane materiały pochodzenia zwierzęcego a jej pozyskiwanie nie wiąże się ze śmiercią i cierpieniem zwierząt.
Question Co to jest codura?
AnswerJest to tkanina poliestrowa o bardzo dużej wytrzymałości na warunki zewnętrze.
Question Jak mogę wyczyścić swoją torbę?
AnswerTorby tkaninowe można prać w pralce w temperaturze około 30 stopni z użyciem neutralnych środków piorących. Nie wirować. Nie należy czyścić chlorem.

Torby ze skóry ekologicznej zaleca się czyścić wyłącznie mokrą szmatką z mikrofibry. Nie należy moczyć elementów metalowych, z uwagi na ryzyko zardzewienia.

Question Produkt, który obserwowałam został wyprzedany, czy jest możliwość poinformowania mnie gdy produkt będzie dostępny?
AnswerTak, przy każdym wyprzedanym produkcie znajduje się przycisk „ Powiadom o dostępności”. Po zapisaniu się na listę otrzymasz powiadomienie gdy produkt będzie już dostępny.
Question Czy jest możliwość uszycia torby na zamówienie?
AnswerTak, poza stałą kolekcją realizujemy również projekty „szyte na miarę”.

Jeśli masz wątpliwości napisz do nas: kontakt@militu.pl – chętnie pomożemy i doradzimy.

Question Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
AnswerTak, prosimy o zapoznanie się z cennikiem który dostępny jest tutaj.
Question W jaki sposób dowiem się, że moje zamówienie zostało przyjęte?
AnswerPo przyjęciu Twojego zamówienia wyślemy potwierdzenie w formie wiadomości e-mail. Jeśli w ciągu 24 godzin od zakupu nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, sprawdź folder Spam lub Oferty na swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie udało Ci się znaleźć potwierdzenia, skontaktuj się z nami.
Question Czy mogę śledzić moje zamówienie?
AnswerTak, masz możliwość śledzenia swojej przesyłki.

Ponieważ chcemy, żeby nasi Klienci byli zadowoleni i dobrze poinformowani, na każdym etapie będziemy wysyłać Ci wiadomość ze szczegółami. Będziesz dokładnie wiedzieć, co dzieje się z Twoim zamówieniem.

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki na swój e-mail.

Question Czy mogę dodać/zmienić produkty lub dane w zamówieniu?
AnswerTak, w przypadku wszelkich zmian prosimy o informację na adres: kontakt@militu.pl
Question Jak wygląda kwestia zwrotów?
AnswerWszystkie informację dotyczącą wymian/ zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.