Masz pytania, wątpliwości?

Zerknij poniżej – może jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz do nas: kontakt@militu.pl

Pytanie Czy mogę obejrzeć lub kupić produkty w butiku stacjonarnym?
OdpowiedźAktualnie posiadamy jedynie sklep internetowy, współpracujemy jednak z butikami partnerskimi gdzie znajduje się większość naszej kolekcji. Listę butików znajdziesz tu.

Możesz odwiedzić nas również na targach modowych. Zapraszamy do śledzenia naszych fp na facebooku i Instagramie gdzie znajdziesz wszystkie aktualne informacje o naszej marce i naszych produktach.

Pytanie Co to jest skóra ekologiczna?
OdpowiedźSkóra ekologiczna to tkanina syntetyczna imitująca skórę naturalną. Podczas produkcji tkaniny syntetycznej nie są używane materiały pochodzenia zwierzęcego a jej pozyskiwanie nie wiąże się ze śmiercią i cierpieniem zwierząt.
Pytanie Co to jest codura?
OdpowiedźJest to tkanina poliestrowa o bardzo dużej wytrzymałości na warunki zewnętrze.
Pytanie Jak mogę wyczyścić swoją torbę?
OdpowiedźTorby tkaninowe można prać w pralce w temperaturze około 30 stopni z użyciem neutralnych środków piorących. Nie wirować. Nie należy czyścić chlorem.

Torby ze skóry ekologicznej zaleca się czyścić wyłącznie mokrą szmatką z mikrofibry. Nie należy moczyć elementów metalowych, z uwagi na ryzyko zardzewienia.

Pytanie Produkt, który obserwowałam został wyprzedany, czy jest możliwość poinformowania mnie gdy produkt będzie dostępny?
OdpowiedźTak, przy każdym wyprzedanym produkcie znajduje się przycisk „ Powiadom o dostępności”. Po zapisaniu się na listę otrzymasz powiadomienie gdy produkt będzie już dostępny.
Pytanie Czy jest możliwość uszycia torby na zamówienie?
OdpowiedźTak, poza stałą kolekcją realizujemy również projekty „szyte na miarę”.

Jeśli masz wątpliwości napisz do nas: kontakt@militu.pl – chętnie pomożemy i doradzimy.

Pytanie Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
OdpowiedźTak, prosimy o zapoznanie się z cennikiem który dostępny jest tutaj.
Pytanie W jaki sposób dowiem się, że moje zamówienie zostało przyjęte?
OdpowiedźPo przyjęciu Twojego zamówienia wyślemy potwierdzenie w formie wiadomości e-mail. Jeśli w ciągu 24 godzin od zakupu nie otrzymasz wiadomości e-mail z potwierdzeniem, sprawdź folder Spam lub Oferty na swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie udało Ci się znaleźć potwierdzenia, skontaktuj się z nami.
Pytanie Czy mogę śledzić moje zamówienie?
OdpowiedźTak, masz możliwość śledzenia swojej przesyłki.

Ponieważ chcemy, żeby nasi Klienci byli zadowoleni i dobrze poinformowani, na każdym etapie będziemy wysyłać Ci wiadomość ze szczegółami. Będziesz dokładnie wiedzieć, co dzieje się z Twoim zamówieniem.

Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie wysyłki na swój e-mail.

Pytanie Czy mogę dodać/zmienić produkty lub dane w zamówieniu?
OdpowiedźTak, w przypadku wszelkich zmian prosimy o informację na adres: kontakt@militu.pl
Pytanie Jak wygląda kwestia zwrotów?
OdpowiedźWszystkie informację dotyczącą wymian/ zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.